Pilnie kupie laptopa obojetnie jaki tylko do internetu

Wszystko co jest związane z komputerami i techniką.
Regulamin forum
Za wykorzystanie przez osoby trzecie danych kontaktowych, takich jak adresy pocztowe, numery telefonu i faksu oraz adresy e-mailowe podane przez użytkownika na tej stronie, odpowiada użytkownik je podający
wioletek
Bywalec
Bywalec
Posty: 19
Rejestracja: 09 paź 2014, 20:22
Gadu: 0
Lokalizacja: Aarau

Pilnie kupie laptopa obojetnie jaki tylko do internetu

Post autor: wioletek » 23 paź 2014, 22:12

Hej, ma ktos moze na zbyciu albo o sprzedania jakiegokolwiek laptopa? moze byc stary jakis, ptrzebny mi tylko do korzystania z internetu.

Awatar użytkownika
Kingu
Rezydent
Rezydent
Posty: 4478
Rejestracja: 12 sty 2006, 12:28
Gadu: 0
Lokalizacja: SuperHausen

Re: Pilnie kupie laptopa obojetnie jaki tylko do internetu

Post autor: Kingu » 24 paź 2014, 09:18

Pępek Wszechświata

Bartek M.
Swojak
Swojak
Posty: 7577
Rejestracja: 08 sie 2005, 16:10
Gadu: 5045389
Lokalizacja: Toruń/Wrocław/Zürich
Kontaktowanie:

Re: Pilnie kupie laptopa obojetnie jaki tylko do internetu

Post autor: Bartek M. » 24 paź 2014, 09:28

Ja tak obok tematu... Czy jak kupie komputer do domu z Windows OEM, to moge go potem z tym widowsem odsprzedac? Czy popelniam przestepstwo i musze sie do innej czesci swiata przenosic...

Bartek M.
Wyzej podane informacje sa jedynie moimi domyslami na podstawie poczynionych obserwacji i moga sie roznic od stanu faktycznego
Nie umiem widziec w "nadplaszczyznie" i nie "wiem, kto za tym stoi".

zielonatosia
Domownik
Domownik
Posty: 384
Rejestracja: 15 kwie 2012, 19:47
Gadu: 0
Lokalizacja: Hergiswil b W.

Re: Pilnie kupie laptopa obojetnie jaki tylko do internetu

Post autor: zielonatosia » 24 paź 2014, 16:53

Kup sobie nowy ceny juz od 299 CHF , bedziesz miala 2 lata gwarancji

Lock@
Domownik
Domownik
Posty: 285
Rejestracja: 01 lip 2011, 18:51
Gadu: 0
Lokalizacja: Genewa

Re: Pilnie kupie laptopa obojetnie jaki tylko do internetu

Post autor: Lock@ » 24 paź 2014, 20:53

Wersje OEM można sprzedać z komputerem (lub jego częścią nieperyferyjną, niezbędną do uruchomienia komputera), na którym jest ono zainstalowane. Nie wolno go przenosić na inne komputery. Czyli razem z kompem jak najbardziej.

Sebol
Przygodny Gość
Przygodny Gość
Posty: 3
Rejestracja: 21 paź 2014, 10:19
Gadu: 0
Lokalizacja: Szwajcaria

Re: Pilnie kupie laptopa obojetnie jaki tylko do internetu

Post autor: Sebol » 02 gru 2014, 18:48

olej windowsa kup asusa eepc 10" i zaladuj linux LXDE jak tylko internet nie ma nic lepszego a tam masz wszystko za free, koszt lapka nowego ok 199chf pzdr.

andrzej2006
Domownik
Domownik
Posty: 274
Rejestracja: 11 sty 2008, 20:48
Gadu: 0
Lokalizacja: Beringen (SH)

Re: Pilnie kupie laptopa obojetnie jaki tylko do internetu

Post autor: andrzej2006 » 15 sty 2015, 11:22

Hallo wioletek,
Mam starszego, profesjonalnego, laptopka Marki, Maxdata Pro 6100X obudowa aluminium z Windowsem 7 Profesjonalnym,
Stan techniczny idealny,
Stan optyczny idealny,
Laptop malo uzywany, i nie posiada sladow zuzycia lub zadrapan w srodku jak i na zewnatrz , czysty, i "nie palacy".
Kompletny tzn. laptop, kabel zasilajacy, myszka,instrukcja obslugi, D,E,F,NL.
Oraz pare plytek software.
Sprzedam tanio ! zajnteresowanych prosze o kontakt , moge wyslac fotki ma email.!

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości