Lucerna, Luzern - rówieśnicy 20-30lat spotkanie/integracja!

Organizujesz spotkanie przy piwie, ognisko, wycieczkę w góry? Tutaj możesz o tym poinformować.
Regulamin forum
Za wykorzystanie przez osoby trzecie danych kontaktowych, takich jak adresy pocztowe, numery telefonu i faksu oraz adresy e-mailowe podane przez użytkownika na tej stronie, odpowiada użytkownik je podający
Pawel01
Bywalec
Bywalec
Posty: 15
Rejestracja: 02 maja 2015, 16:03
Gadu: 0
Lokalizacja: Lucerna

Lucerna, Luzern - rówieśnicy 20-30lat spotkanie/integracja!

Post autor: Pawel01 » 30 sty 2016, 15:29

Hej! Jeśli mieszkasz w okolicach Lucerny i masz z grubsza 20-30 lat to dobrze trafiłeś/aś! Myślę, że podczas przebywania na obczyźnie świetnie byłoby się poznać i spędzać czas w swoim rówieśniczym gronie :) Przedstawiajcie się więc śmiało w komentarzach - zbierzemy się i zorganizujemy spotkanie!
A więc ja zacznę - jestem Paweł, mam 26 lat i od niedawna mieszkam i pracuję w Wolhusen pod Lucerną (choć niedługo się do niej przeprowadzam) :)

magda146
Przygodny Gość
Przygodny Gość
Posty: 2
Rejestracja: 27 sty 2016, 22:59
Gadu: 0
Lokalizacja: zurich

Re: Lucerna, Luzern - rówieśnicy 20-30lat spotkanie/integrac

Post autor: magda146 » 01 lut 2016, 13:09

Cześć :)
Z tej strony Magda, 25 lat, też od niedawna w Szwajcarii, niestety troszkę dalej od Lucerny bo ok pół godzinki jazdy od Zurichu ale zawsze można dojechać :) Fajnie by było poznać rodaków w podobnym wieku, żeby się gdzieś wybrać :)

Pawel01
Bywalec
Bywalec
Posty: 15
Rejestracja: 02 maja 2015, 16:03
Gadu: 0
Lokalizacja: Lucerna

Re: Lucerna, Luzern - rówieśnicy 20-30lat spotkanie/integrac

Post autor: Pawel01 » 02 lut 2016, 19:16

Cześć Magda! Super, że się odzywasz :) Pewnie - z Zurichu do Lucerny łatwo dojechać ;) Choć jeszcze zobaczymy ile osób się odezwie bo być może trzeba będzie rozszerzyć zakres działalności na "Zurich i okolice" i umówimy się w Zurichu.

kk88
Przyjaciel Domu
Przyjaciel Domu
Posty: 27
Rejestracja: 26 sty 2016, 20:36
Gadu: 0
Lokalizacja: Bern

Re: Lucerna, Luzern - rówieśnicy 20-30lat spotkanie/integrac

Post autor: kk88 » 03 lut 2016, 21:15

Czesć, na imię mam Krzysiek. Mam 27 lat :) Ja mam jeszcze ciut dalej bo mieszkam w Bern. Ale kto wie :)

uszat
Przyjaciel Domu
Przyjaciel Domu
Posty: 25
Rejestracja: 08 lip 2012, 12:39
Gadu: 0
Lokalizacja: Biel

Re: Lucerna, Luzern - rówieśnicy 20-30lat spotkanie/integrac

Post autor: uszat » 03 lut 2016, 21:37

Hej, jestem Dawid. I też łapie się na przedział :)

Chcecie się spotkać z rodakami? Poznać kogoś i spędzić miło czas?
To zapraszam w przyszłą sobotę do Biel/Bienne.

Krzyśku, ty masz niedaleko z Bern.
Wpadajcie z resztą wszyscy, na ostatnim spotkaniu byli ludzie z prawie całej Szwajcarii. Z Zurichu i Luzerny też, nawet z Lozanny;)

pomidorek88
Bywalec
Bywalec
Posty: 11
Rejestracja: 23 sty 2016, 22:13

Re: Lucerna, Luzern - rówieśnicy 20-30lat spotkanie/integrac

Post autor: pomidorek88 » 03 lut 2016, 22:59

Witam Wszystkich :) jestem Agata i mieszkam jakieś 30 km od Luzern :) pozdrawiam :)

kk88
Przyjaciel Domu
Przyjaciel Domu
Posty: 27
Rejestracja: 26 sty 2016, 20:36
Gadu: 0
Lokalizacja: Bern

Re: Lucerna, Luzern - rówieśnicy 20-30lat spotkanie/integrac

Post autor: kk88 » 04 lut 2016, 12:37

Bardzo fajny pomysl by spotkac sie w mlodszym gronie :) W pracy glownie ludzie 40+ wiec trudniej o wspolne tematy. To moze zorganizujemy spotkanie w ten weekend? Rozumiem, ze jest to spotkanie w Biell - jak duzo tam ludzi przybywa i czy odbedzie sie ono 6 lutego? Jesli nie to moze wybierzemy jedno miejsce i wszyscy tam zjedziemy?

uszat
Przyjaciel Domu
Przyjaciel Domu
Posty: 25
Rejestracja: 08 lip 2012, 12:39
Gadu: 0
Lokalizacja: Biel

Re: Lucerna, Luzern - rówieśnicy 20-30lat spotkanie/integrac

Post autor: uszat » 05 lut 2016, 07:50

Nie, to spotkanie nie jest z tematu posta. Doczepiłem przy okazji. Odbędzie się ono w Biel, dokładnie 13.02 ( więcej szczegółów TU). Ciężko powiedzieć ile ludzi będzie, ale ostatnio w listopadzie było łącznie ponad 50 osób.
I nie będzie tam limitów wieku :)

Ale jak najbardziej odpowiada mi pomysł Pawła, aby zrobić coś tylko dla naszego przedziału. Ja w ten weekend raczej odpadam, mam już sporo do roboty.

Pawel01
Bywalec
Bywalec
Posty: 15
Rejestracja: 02 maja 2015, 16:03
Gadu: 0
Lokalizacja: Lucerna

Re: Lucerna, Luzern - rówieśnicy 20-30lat spotkanie/integrac

Post autor: Pawel01 » 05 lut 2016, 20:08

Cześć, witajcie Agata, Dawid i Krzysiek!
Odnośnie spotkania, to akurat jest na to dobry moment, bowiem w Lucernie trwa karnawał i od 5 rano wczoraj całe miasto imprezuje (aż do wtorku!). Z grubsza wygląda to tak: [url] http://www.luzerner-fasnacht.ch/multimedia/bilder/ [url]. Stroje i cała szalona atmosfera są warte doświadczenia no i przede wszystkim jest to dobry pretekst do spotkania! :) Tak więc kto ma ochotę się spotkać to proponuję sie zebrać jutro tj. w sobotę 06.02 o 15:00 pod "Torbogen" (charakterystyczna budowla w kształcie łuku) około 10 metrów przed samym głównym wejściem do dworca. Jak macie inne propozycje odnośnie godziny to piszcie, a impreza nie ucieknie bo trwa cały dzień aż do rana ;) Jak ktoś chce to może się za coś przebrać :) Sorry, że późno wychodzę z propozycją, ale wcześniej nie dałem rady nic napisać, także dawajcie znać kto chętny! @Uszat - rozumiem, że reklama i w ogóle, ale trzymajmy się regulaminu ;)

magda146
Przygodny Gość
Przygodny Gość
Posty: 2
Rejestracja: 27 sty 2016, 22:59
Gadu: 0
Lokalizacja: zurich

Re: Lucerna, Luzern - rówieśnicy 20-30lat spotkanie/integrac

Post autor: magda146 » 05 lut 2016, 20:37

Żaden problem, jedno spotkanie może być w Lucernie, następne w Zurichu :) Fajny pomysł z tym karnawałem, ja z chęcią bym się wybrała tylko nie wiem czy się uda

Pawel01
Bywalec
Bywalec
Posty: 15
Rejestracja: 02 maja 2015, 16:03
Gadu: 0
Lokalizacja: Lucerna

Re: Lucerna, Luzern - rówieśnicy 20-30lat spotkanie/integrac

Post autor: Pawel01 » 05 lut 2016, 21:16

magda146 pisze:Żaden problem, jedno spotkanie może być w Lucernie, następne w Zurichu :) Fajny pomysł z tym karnawałem, ja z chęcią bym się wybrała tylko nie wiem czy się uda
Pewnie, następny może być Zurich! Jak tylko znajdziesz czas to pisz na forum, że będziesz ;)

Awatar użytkownika
Kristoff
Przyjaciel Domu
Przyjaciel Domu
Posty: 45
Rejestracja: 28 maja 2014, 20:51
Gadu: 0
Lokalizacja: Andermatt

Re: Lucerna, Luzern - rówieśnicy 20-30lat spotkanie/integrac

Post autor: Kristoff » 11 lut 2016, 13:47

Hej Hej. odgrzewam temat. idzie weekend, bedzie ładna pogoda.. moze ktoś coś? ;)

Pawel01
Bywalec
Bywalec
Posty: 15
Rejestracja: 02 maja 2015, 16:03
Gadu: 0
Lokalizacja: Lucerna

Re: Lucerna, Luzern - rówieśnicy 20-30lat spotkanie/integrac

Post autor: Pawel01 » 11 lut 2016, 22:23

Hej Kristoff (Krzysiek?)! Rowniez jestem za, wiec moze sobota? Jezeli chodzi o miejsce to ja proponuje tytulowa Lucerne ;) Ale mozemy zrobic glosowanie, wiec niech wszyscy zainteresowani napisza moze gdzie im pasuje, i od razu ustalimy ile osob bedzie :)

uszat
Przyjaciel Domu
Przyjaciel Domu
Posty: 25
Rejestracja: 08 lip 2012, 12:39
Gadu: 0
Lokalizacja: Biel

Re: Lucerna, Luzern - rówieśnicy 20-30lat spotkanie/integrac

Post autor: uszat » 11 lut 2016, 23:52

Hej Wam!

Do Luzerny może następnym razem.
Ja wybieram się w sobotę do Biel, karnawał trwa całe trzy dni. Będą atrakcje, hehe :)

kk88
Przyjaciel Domu
Przyjaciel Domu
Posty: 27
Rejestracja: 26 sty 2016, 20:36
Gadu: 0
Lokalizacja: Bern

Re: Lucerna, Luzern - rówieśnicy 20-30lat spotkanie/integrac

Post autor: kk88 » 19 lut 2016, 10:57

To moze spotkanie w ta niedziele? Moze byc Lucerna :)

JanuszAndrzej
Bywalec
Bywalec
Posty: 12
Rejestracja: 23 lis 2015, 23:10
Gadu: 0
Lokalizacja: Bern

Re: Lucerna, Luzern - rówieśnicy 20-30lat spotkanie/integrac

Post autor: JanuszAndrzej » 19 lut 2016, 23:10

albo we wtorek w Zweisimmen albo Gstaad z nartami lub snowboardem to zobaczymy czy nie kulawo nam to idzie. mozemy ustalić ewentualnie inny skigebiet isz mir egal ajgentlych,
Ale sądząc po frekwencji i zaangażowaniu w tym wątku nic z tego nie wyjdzie, więc złoże wam relacje.
Ziiima a Alpy na wyciągnięcie rąsi, poślizgać na Aletschgletscher w pełnym słońcu w krótkim rękawie..mmmm piękna sprawa

Awatar użytkownika
ziajek
Domownik
Domownik
Posty: 101
Rejestracja: 07 wrz 2008, 19:46
Lokalizacja: Nottwil

Re: Lucerna, Luzern - rówieśnicy 20-30lat spotkanie/integracja!

Post autor: ziajek » 15 sie 2017, 09:08

Halo ludki
Mieszkam niedaleko Luzern.Jakby ktos mial ochote na jakas kawe,piwo,wycieczke w gory itp to piszcie.Chetnie poznam tez inne mamusie z dziecmi.

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości