Wklej swój przebój

Literatura, kino, poezja, balet, teatr i jeszcze kilka innych spraw...
Regulamin forum
Za wykorzystanie przez osoby trzecie danych kontaktowych, takich jak adresy pocztowe, numery telefonu i faksu oraz adresy e-mailowe podane przez użytkownika na tej stronie, odpowiada użytkownik je podający
Awatar użytkownika
giuseppe verdi
Domownik
Domownik
Posty: 414
Rejestracja: 15 mar 2012, 23:16
Gadu: 0
Lokalizacja: Neuenegg

Re: Wklej swój przebój

Post autor: giuseppe verdi » 14 kwie 2013, 06:56

https://www.youtube.com/watch?v=3Uv5jwO4Oao

chce mi się wyć do słońca :wink:

Wiosna - Zabili Mi Żółwia
Bo każdy człowiek ma trzy życia w sobie jedno, po którym płacze, drugie w którym żyje i stęka, trzecie, którego się spodziewa.

Awatar użytkownika
katarzyna.j
Rezydent
Rezydent
Posty: 1017
Rejestracja: 24 lip 2008, 17:38
Gadu: 0
tlen: też mam
skype: również mam
Lokalizacja: Ohringen

Re: Wklej swój przebój

Post autor: katarzyna.j » 14 kwie 2013, 11:52

Dla odmiany cos z klasyki. Zauroczylam sie.
Do p. Kaczynskiego (Boguslawa mam na mysli)
mi bardzo bardzo daleko, nie znam sie na klasyce,
melodie klasycznerozne znam, rozpoznam, autora nie podam,
laik na calej linii, gamon wrecz ale mysle ze tego autora bede
juz pamietac na zawsze.
Cudenko kojace uszy - Claude Debussy "Claire de lune":


http://www.youtube.com/watch?v=CvFH_6DNRCY
Na kozetce leżę sobie,
myśli unikam,
słów teeeż, bo słowa
lubią ze mnie drwić

Husky -=Na Kozetce=-

Awatar użytkownika
serafin
Rezydent
Rezydent
Posty: 699
Rejestracja: 29 lip 2012, 23:13
Gadu: 8896385
Lokalizacja: SO/Tromso Norgie

Re: Wklej swój przebój

Post autor: serafin » 14 kwie 2013, 18:35

Hjertelig Velkommen til helvete.-Serdecznie witamy w piekle.

Awatar użytkownika
giuseppe verdi
Domownik
Domownik
Posty: 414
Rejestracja: 15 mar 2012, 23:16
Gadu: 0
Lokalizacja: Neuenegg

Re: Wklej swój przebój

Post autor: giuseppe verdi » 22 kwie 2013, 19:37

https://www.youtube.com/watch?v=RveIJFR7LV4

Sido - Bilder im kopf nie moga sie uwolnić :lol:
Bo każdy człowiek ma trzy życia w sobie jedno, po którym płacze, drugie w którym żyje i stęka, trzecie, którego się spodziewa.

laawenda
Domownik
Domownik
Posty: 211
Rejestracja: 02 lis 2012, 16:37

Re: Wklej swój przebój

Post autor: laawenda » 08 maja 2013, 18:40

"Świadomość jest jak wiatr,
o którym można powiedzieć,iż wieje,
ale nie ma sensu pytać o to,
gdzie jest wiatr,kiedy nie wieje "

Z Foresta Gumpa

ikontakt
Domownik
Domownik
Posty: 419
Rejestracja: 07 paź 2011, 08:11
Gadu: 0
Lokalizacja: Basel

Re: Wklej swój przebój

Post autor: ikontakt » 09 maja 2013, 14:46

Muzycznie to może i nie przebój, ale jakoś tak ostatnio wpadło mi w ucho:
http://www.youtube.com/watch?v=OjNUsteCsHw
Irmin

laawenda
Domownik
Domownik
Posty: 211
Rejestracja: 02 lis 2012, 16:37

Re: Wklej swój przebój

Post autor: laawenda » 09 maja 2013, 18:39

Lubię dobre wykonania.Górniak naprawdę się popisała,tak myślę..
https://www.youtube.com/watch?v=4FHMX64-jDc
"Świadomość jest jak wiatr,
o którym można powiedzieć,iż wieje,
ale nie ma sensu pytać o to,
gdzie jest wiatr,kiedy nie wieje "

Z Foresta Gumpa

Awatar użytkownika
giuseppe verdi
Domownik
Domownik
Posty: 414
Rejestracja: 15 mar 2012, 23:16
Gadu: 0
Lokalizacja: Neuenegg

Re: Wklej swój przebój

Post autor: giuseppe verdi » 17 maja 2013, 21:24

Bo każdy człowiek ma trzy życia w sobie jedno, po którym płacze, drugie w którym żyje i stęka, trzecie, którego się spodziewa.

Spiggy
Swojak
Swojak
Posty: 8276
Rejestracja: 07 mar 2006, 11:16
Gadu: 15653476
Lokalizacja: AG

Re: Wklej swój przebój

Post autor: Spiggy » 20 maja 2013, 22:27

Kosciesza

Awatar użytkownika
abc1984
Domownik
Domownik
Posty: 126
Rejestracja: 23 wrz 2010, 23:38
Gadu: 0
Lokalizacja: Polska

Re: Wklej swój przebój

Post autor: abc1984 » 28 cze 2013, 22:02

Spiggy wielkie dzięki za ten kawałek! :) nigdy nie wiedziałem jak się to nazywa a zawsze bardzo mi się to podobało. Pozdrawiam
Pozdrawiam :)

margod
Domownik
Domownik
Posty: 443
Rejestracja: 10 sty 2008, 21:27
Gadu: 0
Lokalizacja: zurich

Re: Wklej swój przebój

Post autor: margod » 18 lip 2013, 00:05

Tak mi sie to spodobalo w dodatku szwajcarskie po czesci, Carrousel
j'avais rendez-vous:

https://www.youtube.com/watch?v=GCuWQfDAwfw
Martin Seligman
Optymistę spotyka w życiu tyle samo niepowodzeń i tragedii, co pesymistę, ale optymista znosi to lepiej.

krzyzyki
Domownik
Domownik
Posty: 202
Rejestracja: 25 gru 2012, 18:23
Lokalizacja: Państwo Prawa

Re: Wklej swój przebój

Post autor: krzyzyki » 18 lip 2013, 21:55

margod pisze:Tak mi sie to spodobalo w dodatku szwajcarskie po czesci, Carrousel
j'avais rendez-vous:

https://www.youtube.com/watch?v=GCuWQfDAwfw

http://www.youtube.com/watch?v=jc3lywZN3Vs miłego słuchania...

Pozdrawiam
g.
Lepiej być, jak mieć!!!

Awatar użytkownika
giuseppe verdi
Domownik
Domownik
Posty: 414
Rejestracja: 15 mar 2012, 23:16
Gadu: 0
Lokalizacja: Neuenegg

Re: Wklej swój przebój

Post autor: giuseppe verdi » 04 sie 2013, 00:54

https://www.youtube.com/watch?feature=p ... -6Bj5GmUH4

RED LIPS - To co nam było, kocham Cie a ty mnie???
Bo każdy człowiek ma trzy życia w sobie jedno, po którym płacze, drugie w którym żyje i stęka, trzecie, którego się spodziewa.

margod
Domownik
Domownik
Posty: 443
Rejestracja: 10 sty 2008, 21:27
Gadu: 0
Lokalizacja: zurich

Re: Wklej swój przebój

Post autor: margod » 10 sie 2013, 22:43

krzyzyki pisze:
margod pisze:Tak mi sie to spodobalo w dodatku szwajcarskie po czesci, Carrousel
j'avais rendez-vous:

https://www.youtube.com/watch?v=GCuWQfDAwfw

http://www.youtube.com/watch?v=jc3lywZN3Vs miłego słuchania...

Pozdrawiam
g.
Dzieki, znam i lubie. Pozdrawiam
Martin Seligman
Optymistę spotyka w życiu tyle samo niepowodzeń i tragedii, co pesymistę, ale optymista znosi to lepiej.

Awatar użytkownika
giuseppe verdi
Domownik
Domownik
Posty: 414
Rejestracja: 15 mar 2012, 23:16
Gadu: 0
Lokalizacja: Neuenegg

Re: Wklej swój przebój

Post autor: giuseppe verdi » 16 wrz 2013, 19:45

https://www.youtube.com/watch?v=fTmHSM45S1o dla Wszystkich którzy lubią sie czasem bujać :roll:

Fidel Nadal feat. I-Nesta - Todo vuelve a su lugar
Bo każdy człowiek ma trzy życia w sobie jedno, po którym płacze, drugie w którym żyje i stęka, trzecie, którego się spodziewa.

Awatar użytkownika
szczepan
Przyjaciel Domu
Przyjaciel Domu
Posty: 72
Rejestracja: 28 maja 2013, 12:46
Gadu: 0
Lokalizacja: Glarus (GL)

Re: Wklej swój przebój

Post autor: szczepan » 23 wrz 2013, 11:31


Awatar użytkownika
giuseppe verdi
Domownik
Domownik
Posty: 414
Rejestracja: 15 mar 2012, 23:16
Gadu: 0
Lokalizacja: Neuenegg

Re: Wklej swój przebój

Post autor: giuseppe verdi » 01 lis 2013, 20:27

disco disco :mrgreen: https://www.youtube.com/watch?v=vqkGFsOGhfM

Skalars "Nieprzespana Noc"
Bo każdy człowiek ma trzy życia w sobie jedno, po którym płacze, drugie w którym żyje i stęka, trzecie, którego się spodziewa.

Awatar użytkownika
kylu
Domownik
Domownik
Posty: 338
Rejestracja: 08 sty 2009, 13:36
Lokalizacja: Delemont-Bolesławiec

Re: Wklej swój przebój

Post autor: kylu » 04 lis 2013, 20:12

Słucham różnej muzyki,ale muzyka filmowa na pierwszym miejscu
słucham non stop tych samych utworów, które najbardziej lubię 'Gladiator','Braveheart','King Arthur','Perl Harbor' i wiele innych.
postanowiłem wkleic jak gośc wymiata na perkusji- chociaż sam nie gram, mam tylko gitarę akustyczną, ale opornie mi idzie nauka pozd!
a oto link!!!!!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=NGedvOwO ... Iy4ulXOrIw


ten gośc i jego solówki też są naprawdę ok!
http://www.youtube.com/watch?v=budIcNRW ... Iy4ulXOrIw

Awatar użytkownika
Magda
Przyjaciel Domu
Przyjaciel Domu
Posty: 40
Rejestracja: 25 kwie 2013, 09:46
Gadu: 0

Re: Wklej swój przebój

Post autor: Magda » 23 lis 2013, 16:04


Awatar użytkownika
Mariela
Przyjaciel Domu
Przyjaciel Domu
Posty: 32
Rejestracja: 16 maja 2013, 20:09
Gadu: 0
Lokalizacja: Konin,Porrentruy

Re: Wklej swój przebój

Post autor: Mariela » 28 lis 2013, 13:34

uwielbiam te piosenke,moge sluchac bez konca
http://www.youtube.com/watch?v=6eRGKWyuMiU

a tu oryginal
http://www.youtube.com/watch?v=YrLk4vdY28Q
"A gdy ser­ce twe przytłoczy myśl, że żyć nie warto
z łez ocieraj cudze oczy, cho­ciaż twoich nie otarto."M.Konopnicka
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Mariela
Przyjaciel Domu
Przyjaciel Domu
Posty: 32
Rejestracja: 16 maja 2013, 20:09
Gadu: 0
Lokalizacja: Konin,Porrentruy

Re: Wklej swój przebój

Post autor: Mariela » 28 lis 2013, 13:45

ale i tego slucham chetnie :P
http://www.youtube.com/watch?v=BxgeSv88c2w
polecam
"A gdy ser­ce twe przytłoczy myśl, że żyć nie warto
z łez ocieraj cudze oczy, cho­ciaż twoich nie otarto."M.Konopnicka
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
serafin
Rezydent
Rezydent
Posty: 699
Rejestracja: 29 lip 2012, 23:13
Gadu: 8896385
Lokalizacja: SO/Tromso Norgie

Re: Wklej swój przebój

Post autor: serafin » 28 lis 2013, 23:47

Hjertelig Velkommen til helvete.-Serdecznie witamy w piekle.

Awatar użytkownika
chlodnica
Domownik
Domownik
Posty: 101
Rejestracja: 20 sie 2013, 18:38
Gadu: 0

Re: Wklej swój przebój

Post autor: chlodnica » 29 lis 2013, 08:14

utwór w miarę świeży a odsłon ?....
http://www.youtube.com/watch?v=rr1DSgjhRqE

ewciav69
Rezydent
Rezydent
Posty: 1049
Rejestracja: 18 paź 2010, 21:08
Gadu: 0
Lokalizacja: ZH

Re: Wklej swój przebój

Post autor: ewciav69 » 01 gru 2013, 11:19


Awatar użytkownika
chlodnica
Domownik
Domownik
Posty: 101
Rejestracja: 20 sie 2013, 18:38
Gadu: 0

Re: Wklej swój przebój

Post autor: chlodnica » 01 gru 2013, 11:41

my słowianie-ciąg dalszy...odp.na przebój kobiet...
http://www.youtube.com/watch?v=jrK447AkBb4

Awatar użytkownika
katarzyna.j
Rezydent
Rezydent
Posty: 1017
Rejestracja: 24 lip 2008, 17:38
Gadu: 0
tlen: też mam
skype: również mam
Lokalizacja: Ohringen

Re: Wklej swój przebój

Post autor: katarzyna.j » 07 gru 2013, 20:25

Tak z okazji 30-lecia premiery ;)

https://www.youtube.com/watch?v=Ck8wFOP_BRw
Na kozetce leżę sobie,
myśli unikam,
słów teeeż, bo słowa
lubią ze mnie drwić

Husky -=Na Kozetce=-

askaw43
Przygodny Gość
Przygodny Gość
Posty: 5
Rejestracja: 20 wrz 2011, 13:20
Gadu: 0
Lokalizacja: lubelskie/basel

Re: Wklej swój przebój

Post autor: askaw43 » 08 gru 2013, 21:24


Awatar użytkownika
MIRTAS
Domownik
Domownik
Posty: 129
Rejestracja: 02 sie 2010, 22:30
Gadu: 0
Lokalizacja: polska

Re: Wklej swój przebój

Post autor: MIRTAS » 06 sty 2014, 01:49

Pamietaj o tym co bylo
ale zyj tak
jak by tego nie bylo

Awatar użytkownika
MIRTAS
Domownik
Domownik
Posty: 129
Rejestracja: 02 sie 2010, 22:30
Gadu: 0
Lokalizacja: polska

Re: Wklej swój przebój

Post autor: MIRTAS » 06 sty 2014, 23:50

Pamietaj o tym co bylo
ale zyj tak
jak by tego nie bylo

ajasinski81
Przyjaciel Domu
Przyjaciel Domu
Posty: 20
Rejestracja: 06 maja 2012, 19:03
Gadu: 0
Lokalizacja: Bern

Re: Wklej swój przebój

Post autor: ajasinski81 » 26 sty 2014, 10:28

Witajce czy sa fani TOOLa?

Awatar użytkownika
Dominik
Bywalec
Bywalec
Posty: 11
Rejestracja: 12 paź 2013, 14:52
Gadu: 0
Lokalizacja: Spreitenbach (AG)

Re: Wklej swój przebój

Post autor: Dominik » 26 sty 2014, 16:30

Takich ulubionych utworów mam sporo ale ten... ach :!:
http://youtu.be/lbVe3cMSNnc
Sam w Spreitenbach

Awatar użytkownika
Dominik
Bywalec
Bywalec
Posty: 11
Rejestracja: 12 paź 2013, 14:52
Gadu: 0
Lokalizacja: Spreitenbach (AG)

Re: Wklej swój przebój

Post autor: Dominik » 26 sty 2014, 16:59

lub ten
http://youtu.be/F-hNfWHHYjc

a ten żeby Was otrząsnąć z tego błogiego stanu

http://youtu.be/eIvTfB_3a5w
Sam w Spreitenbach

krzyzyki
Domownik
Domownik
Posty: 202
Rejestracja: 25 gru 2012, 18:23
Lokalizacja: Państwo Prawa

Re: Wklej swój przebój

Post autor: krzyzyki » 03 maja 2014, 14:58

...a to tak okazyjnie dzisiaj...


https://www.youtube.com/watch?v=13T3X5mYIvA
Lepiej być, jak mieć!!!

Awatar użytkownika
giuseppe verdi
Domownik
Domownik
Posty: 414
Rejestracja: 15 mar 2012, 23:16
Gadu: 0
Lokalizacja: Neuenegg

Re: Wklej swój przebój

Post autor: giuseppe verdi » 23 paź 2014, 21:47

Bo każdy człowiek ma trzy życia w sobie jedno, po którym płacze, drugie w którym żyje i stęka, trzecie, którego się spodziewa.

Awatar użytkownika
giuseppe verdi
Domownik
Domownik
Posty: 414
Rejestracja: 15 mar 2012, 23:16
Gadu: 0
Lokalizacja: Neuenegg

Re: Wklej swój przebój

Post autor: giuseppe verdi » 11 sty 2015, 22:47

nie zapominajmy o prawdziwych Hitach młodości https://www.youtube.com/watch?v=9KTHtc_fkAQ ZA TEN PAPIEROS
Bo każdy człowiek ma trzy życia w sobie jedno, po którym płacze, drugie w którym żyje i stęka, trzecie, którego się spodziewa.

krzyzyki
Domownik
Domownik
Posty: 202
Rejestracja: 25 gru 2012, 18:23
Lokalizacja: Państwo Prawa

Re: Wklej swój przebój

Post autor: krzyzyki » 24 lut 2015, 22:24

Lepiej być, jak mieć!!!

ewciav69
Rezydent
Rezydent
Posty: 1049
Rejestracja: 18 paź 2010, 21:08
Gadu: 0
Lokalizacja: ZH

Re: Wklej swój przebój

Post autor: ewciav69 » 07 mar 2015, 22:57

jestem zdziwiona bardzo pozytywnie
spojrzecie ludziska hard rockowe,co whitesnake za coverwersion wyczynil :lol:
https://www.youtube.com/watch?v=Xk9wWj8Wh30

ewciav69
Rezydent
Rezydent
Posty: 1049
Rejestracja: 18 paź 2010, 21:08
Gadu: 0
Lokalizacja: ZH

Re: Wklej swój przebój

Post autor: ewciav69 » 07 mar 2015, 23:26

szkoda wielka ,ze WHITESNAKE nie ma trasy koncertowej w 2015. w szwajcarii
ale prawde powiedziawszy,a bylam na koncercie w Bulach 2013..no to publika jestvw ogole do ...zyci(po slasku :? )
stoi to to sztwne i ..nic..
na motorhead bylo to samo
jesus taka pubicznosc ,to katastrofa :( :(
sumas umarum ..chyba przestaje sie dziwic,czemu lepsze grupy omijaja kolem CH :lol: :lol:
czemu....bo szwajcaria;to specyficzny land...
grueci mittenand :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

piastun
Przyjaciel Domu
Przyjaciel Domu
Posty: 77
Rejestracja: 29 kwie 2012, 20:34
Gadu: 0
Lokalizacja: winterthur

Re: Wklej swój przebój

Post autor: piastun » 08 mar 2015, 10:24


Rico:ch
Rezydent
Rezydent
Posty: 1542
Rejestracja: 21 sie 2014, 22:47
Gadu: 0
Lokalizacja: BERN

Re: Wklej swój przebój

Post autor: Rico:ch » 13 mar 2015, 11:18


Rico:ch
Rezydent
Rezydent
Posty: 1542
Rejestracja: 21 sie 2014, 22:47
Gadu: 0
Lokalizacja: BERN

Re: Wklej swój przebój

Post autor: Rico:ch » 21 mar 2015, 11:19


Rico:ch
Rezydent
Rezydent
Posty: 1542
Rejestracja: 21 sie 2014, 22:47
Gadu: 0
Lokalizacja: BERN

Re: Wklej swój przebój

Post autor: Rico:ch » 05 kwie 2015, 22:14

https://www.youtube.com/watch?v=mWY_g1TDMIQ

Muzyczny zajączek wielkanocny.

Rico:ch
Rezydent
Rezydent
Posty: 1542
Rejestracja: 21 sie 2014, 22:47
Gadu: 0
Lokalizacja: BERN

Re: Wklej swój przebój

Post autor: Rico:ch » 18 kwie 2015, 18:29


Rico:ch
Rezydent
Rezydent
Posty: 1542
Rejestracja: 21 sie 2014, 22:47
Gadu: 0
Lokalizacja: BERN

Re: Wklej swój przebój

Post autor: Rico:ch » 25 kwie 2015, 12:03

Nie wszystkim znana jest ścieżka dźwiękowa właściwych autorów przeboju z początku lat 80's
Bolland & Bolland " You're In The Army Now".

Kilka lat później, wzorowo odtwarza cover "Status Quo", sygnując swoją marką utwór, który przyczynia się do światowego rozgłosu piosenki, skomponowanej przez braci Bolland.

https://www.youtube.com/watch?v=VjB9R0EG7xs

Był przebojem w dyskotekach w 1981.

Rico:ch
Rezydent
Rezydent
Posty: 1542
Rejestracja: 21 sie 2014, 22:47
Gadu: 0
Lokalizacja: BERN

Re: Wklej swój przebój

Post autor: Rico:ch » 30 kwie 2015, 08:22

sympatykom muzyki reggae miła nuta na majowy weekend.

https://www.youtube.com/watch?v=PSq1TnArtgk

Awatar użytkownika
Gräg
Rezydent
Rezydent
Posty: 659
Rejestracja: 17 maja 2013, 14:05
Gadu: 0
tlen: ca 3.5l
Lokalizacja: ZH

Re: Wklej swój przebój

Post autor: Gräg » 08 maja 2015, 22:14

bardziej progresywnie ... i z Polski ....https://www.youtube.com/watch?v=LlTDJ1CwyP8
Wysłane z mojego kalkulatorka Casio przy użyciu środkowego palucha.

ewciav69
Rezydent
Rezydent
Posty: 1049
Rejestracja: 18 paź 2010, 21:08
Gadu: 0
Lokalizacja: ZH

Re: Wklej swój przebój

Post autor: ewciav69 » 08 maja 2015, 23:35

https://www.youtube.com/watch?v=SPnEpzUy2V4

ooo to byl przeboj..juz po stanie wojennym,,,,ze smarkaczami do szkoly trzeba bylo dralowac 2 km. i na 7.10 na lekce zdarzyc..a tu rzucali w SAMIE smietane,po kubeczku na leb od 6 rano
ale z siostra bylysmy szczesliwe,jak do domu pol litra takiel limitowanej smietany,przed szkola zdobytej do domu przynioslysmy
ech.... az sie lza w oku kreci :mrgreen:

Rico:ch
Rezydent
Rezydent
Posty: 1542
Rejestracja: 21 sie 2014, 22:47
Gadu: 0
Lokalizacja: BERN

Re: Wklej swój przebój

Post autor: Rico:ch » 09 maja 2015, 11:57


ewciav69
Rezydent
Rezydent
Posty: 1049
Rejestracja: 18 paź 2010, 21:08
Gadu: 0
Lokalizacja: ZH

Re: Wklej swój przebój

Post autor: ewciav69 » 09 maja 2015, 23:58

no to ja..na przekladke :D
https://www.youtube.com/watch?v=alxX2fq5oeQ
ooo to akurat bedzie na topie na dzien dzisiejszy....madre slowa wykonawcy...

ewciav69
Rezydent
Rezydent
Posty: 1049
Rejestracja: 18 paź 2010, 21:08
Gadu: 0
Lokalizacja: ZH

Re: Wklej swój przebój

Post autor: ewciav69 » 10 maja 2015, 00:02

a to ta samapiosenka w wersji orginalanej....a za mikrofonem???
nawet sama by nie poznala :lol:
https://www.youtube.com/watch?v=1cFzJUX99Ck

Rico:ch
Rezydent
Rezydent
Posty: 1542
Rejestracja: 21 sie 2014, 22:47
Gadu: 0
Lokalizacja: BERN

Re: Wklej swój przebój

Post autor: Rico:ch » 10 maja 2015, 09:27

ewciav69 pisze:no to ja..na przekladke :D
https://www.youtube.com/watch?v=alxX2fq5oeQ
ooo to akurat bedzie na topie na dzien dzisiejszy....madre slowa wykonawcy...
Piękny masz tylny profil,aż miło...

https://www.youtube.com/watch?v=i4pBn2NGKX8

...słuchać.

Rico:ch
Rezydent
Rezydent
Posty: 1542
Rejestracja: 21 sie 2014, 22:47
Gadu: 0
Lokalizacja: BERN

Re: Wklej swój przebój

Post autor: Rico:ch » 11 maja 2015, 10:23

Paweł Kukiz,mimo że nie głosowałem na Niego jest moim ulubionym polskim wykonawcą.
Ugruntował swoją pozycję współpracując z Janem Borysewiczem.

"Jest taki dzień"
"Bo tutaj jest jak jest"
"Jeśli tylko chcesz"
"Niby jestem niby nie"

Kukiz & Yugopolis w piosence "Miasto Budzi Się" uzupełnia powyższe i rozbudza nadzieję społeczeństwa na diametralne zmiany.

https://www.youtube.com/watch?v=ktlWzoGBtqE

COŚ się budzi...

Rico:ch
Rezydent
Rezydent
Posty: 1542
Rejestracja: 21 sie 2014, 22:47
Gadu: 0
Lokalizacja: BERN

Re: Wklej swój przebój

Post autor: Rico:ch » 16 maja 2015, 08:17


ewciav69
Rezydent
Rezydent
Posty: 1049
Rejestracja: 18 paź 2010, 21:08
Gadu: 0
Lokalizacja: ZH

Re: Wklej swój przebój

Post autor: ewciav69 » 17 maja 2015, 01:12

coby za nudno nie bylo..ech te lata..dawno temu :mrgreen: :mrgreen:
https://www.youtube.com/watch?v=8g4ygMGXU7Q

Rico:ch
Rezydent
Rezydent
Posty: 1542
Rejestracja: 21 sie 2014, 22:47
Gadu: 0
Lokalizacja: BERN

Re: Wklej swój przebój

Post autor: Rico:ch » 17 maja 2015, 09:26

A taki... Chamber!
Moje jest najmojsze.

https://www.youtube.com/watch?v=3ATxLct2jDo

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość