Filmy warte obejrzenia czyli "Polecam Gorąco"

Literatura, kino, poezja, balet, teatr i jeszcze kilka innych spraw...
Regulamin forum
Za wykorzystanie przez osoby trzecie danych kontaktowych, takich jak adresy pocztowe, numery telefonu i faksu oraz adresy e-mailowe podane przez użytkownika na tej stronie, odpowiada użytkownik je podający
Awatar użytkownika
Malgosiek
Rezydent
Rezydent
Posty: 8108
Rejestracja: 06 sty 2006, 12:26
Gadu: 0
Lokalizacja: Planeta Ziemia, gdzies w VD

Re: Filmy warte obejrzenia czyli "Polecam Gorąco"

Post autor: Malgosiek » 20 kwie 2009, 12:36

O, jak milo, ze ktos o muzyce z filmu wspomnial.. :D
Moja najukochansza muza filmowa to z "Ostatni Mohikanin". Moge sluchac do usmiechnietej smierci i sie zachwycac.

Zibi
Rezydent
Rezydent
Posty: 1666
Rejestracja: 18 sty 2006, 13:00
Gadu: 0
Lokalizacja: ZH/Krakow

Re: Filmy warte obejrzenia czyli "Polecam Gorąco"

Post autor: Zibi » 20 kwie 2009, 16:26

Ten Lorenc bardzo fajny - trochę do filmów Kusturicy nawiązuje muzycznie chyba.
Mohikanina ostatniego (tzn. muzyki) nie znam - jest jakiś youtub?

Ale zibi pomyślał o muzyce filmowej inaczej i poleca film i jazz:
viewtopic.php?f=19&t=6386&p=106536&hili ... ty#p106536
Powyższe stwierdzenie jest moją osobistą opinią. Jakiekolwiek skojarzenia, powiązania są li tylko kreacja umysłu osoby powiązania te odnajdującą.

Awatar użytkownika
Malgosiek
Rezydent
Rezydent
Posty: 8108
Rejestracja: 06 sty 2006, 12:26
Gadu: 0
Lokalizacja: Planeta Ziemia, gdzies w VD

Re: Filmy warte obejrzenia czyli "Polecam Gorąco"

Post autor: Malgosiek » 20 kwie 2009, 17:56

zibi,a prosze bardzo

z ostatniej sceny, moj najulubienszy kawalek
http://www.youtube.com/watch?v=5SoeDAPj6gg

i jak masz czas to caly soundtrack :D
http://www.youtube.com/watch?v=HWGRnHOh ... re=related

Awatar użytkownika
Kingu
Rezydent
Rezydent
Posty: 4478
Rejestracja: 12 sty 2006, 12:28
Gadu: 0
Lokalizacja: SuperHausen

Re: Filmy warte obejrzenia czyli "Polecam Gorąco"

Post autor: Kingu » 20 kwie 2009, 19:03


Spiggy
Swojak
Swojak
Posty: 8276
Rejestracja: 07 mar 2006, 11:16
Gadu: 15653476
Lokalizacja: AG

Re: Filmy warte obejrzenia czyli "Polecam Gorąco"

Post autor: Spiggy » 20 kwie 2009, 20:15

czekam wlasnie na takie dzielo
http://pl.wikipedia.org/wiki/Koyaanisqatsi
w jezyku Indian Hopi to slowo oznacza
stan zycia, ktory domaga sie innego stanu zycia

kapitalna muzyka Philipa Glassa
Kosciesza

Zibi
Rezydent
Rezydent
Posty: 1666
Rejestracja: 18 sty 2006, 13:00
Gadu: 0
Lokalizacja: ZH/Krakow

Re: Filmy warte obejrzenia czyli "Polecam Gorąco"

Post autor: Zibi » 20 kwie 2009, 22:10

Spiggy pisze: Koyaanisqatsi
toś Spiggy przypomniał! w takim "mikro-kinie" w Krakowie oglądałem kiedyś ten film 2 razy...
Powyższe stwierdzenie jest moją osobistą opinią. Jakiekolwiek skojarzenia, powiązania są li tylko kreacja umysłu osoby powiązania te odnajdującą.

Awatar użytkownika
Lucja
Moderator
Moderator
Posty: 3785
Rejestracja: 06 lut 2008, 12:52
Gadu: 0
Lokalizacja: St.Gallen (SG)
Kontaktowanie:

Re: Filmy warte obejrzenia czyli "Polecam Gorąco"

Post autor: Lucja » 21 kwie 2009, 18:35

jeszcze jedna plyta z muzyka filmowa oprocz "Arizona Dream",ktora obowiazkawo w aucie mam to "Podwojne zycie Weroniki" z muzyka Preisnera.....

rozkosz dla ucha.....


http://www.youtube.com/watch?v=7bHC8XEf ... re=related


i tak sentymentalnie muzyke z telewizyjnego serialu "Crime Story"

http://www.youtube.com/watch?v=8APl40BE3tc
" To nie rzadkosc umysl rzadki zmieniac komus w plynny mozg..... " RP.

Zibi
Rezydent
Rezydent
Posty: 1666
Rejestracja: 18 sty 2006, 13:00
Gadu: 0
Lokalizacja: ZH/Krakow

Re: Filmy warte obejrzenia czyli "Polecam Gorąco"

Post autor: Zibi » 21 kwie 2009, 22:29

eee no jak muzyka filmowa w samochodzie to nie moze byc bez:
Wilde At Heart (D. Lynch'a)
albo Buena Vista Social Club (W. Wenders)
albo Leaving Las Vegas (M. Figgs)
albo Dead Man Walking[/url] (T. Robbins)
o innych nie napisze by po nocach nie straszyć...
Powyższe stwierdzenie jest moją osobistą opinią. Jakiekolwiek skojarzenia, powiązania są li tylko kreacja umysłu osoby powiązania te odnajdującą.

Spiggy
Swojak
Swojak
Posty: 8276
Rejestracja: 07 mar 2006, 11:16
Gadu: 15653476
Lokalizacja: AG

Re: Filmy warte obejrzenia czyli "Polecam Gorąco"

Post autor: Spiggy » 22 kwie 2009, 20:40

Michael Kamen wg mnie jeden z najlepszych kompozytorow muzyki filmowej
Martwa strefa (Dead zone)
poza nim wymienilbym of kors J. Barry'ego, Howarda Shore
Angelo Badalamenti, Hans Zimmer i paru innych

film Knowing przypomnial mi inny
ktos to pamieta?
Typul 'Pi'
http://www.youtube.com/watch?v=oQ1sZSCz47w
http://wapedia.mobi/pl/Pi_(film)
Kosciesza

Zibi
Rezydent
Rezydent
Posty: 1666
Rejestracja: 18 sty 2006, 13:00
Gadu: 0
Lokalizacja: ZH/Krakow

Re: Filmy warte obejrzenia czyli "Polecam Gorąco"

Post autor: Zibi » 03 lip 2009, 21:10

Oszukana (Changeling)

Reżyseria: Clint Eastwood
Scenariusz: J. Michael Strączyński
wyk. mi. A. Jolie i J. Malkovich

Eastwood w ostatnich latach zaczął kręcić naprawdę ciekawe i mądre filmy - ostatnio widziałem ten i polecam.
Powyższe stwierdzenie jest moją osobistą opinią. Jakiekolwiek skojarzenia, powiązania są li tylko kreacja umysłu osoby powiązania te odnajdującą.

Gailingen
Domownik
Domownik
Posty: 123
Rejestracja: 18 sty 2009, 02:16
Gadu: 0
tlen: sieg@tlen.pl
skype: Pszkit
Lokalizacja: Diessenhofen

Re: Filmy warte obejrzenia czyli "Polecam Gorąco"

Post autor: Gailingen » 06 lip 2009, 13:29

a ja szukam juz od dawna film "Eine Frau in Berlin " Moze ktos go ma??

Kasiaa
Bywalec
Bywalec
Posty: 13
Rejestracja: 09 cze 2009, 11:29
Gadu: 0
Lokalizacja: Dublin

Re: Filmy warte obejrzenia czyli "Polecam Gorąco"

Post autor: Kasiaa » 07 lip 2009, 11:04

.

Kasiaa
Bywalec
Bywalec
Posty: 13
Rejestracja: 09 cze 2009, 11:29
Gadu: 0
Lokalizacja: Dublin

Re:

Post autor: Kasiaa » 07 lip 2009, 11:08

godzilla pisze:No country for old men.... zarąbiasty jest.... tylko ze jak ktos oczekuje artystycznych uniesien na tym filmie, bo oskary dostal, to niech lepiej zostanie w domu... to jest wariacki film i duzo krwi... zreszta czy ja wiem? troche krwi jest... ale jest i mleko...
swietny film; Cohen'owski do szpiku kosci!!!:)

Z mojej domowej filmoteki polecam:
"Anything for her"(Pour Elle)- akcja w stylu powiesci Harlan'a Coben'a- lekka latwa i przyjemna- swietna obsada aktorska z Vincent'em Lindon i Diane Kruger w roli glownej...

"Milk" (Obywatel Milk) Gus'a Van Sant z jak zwykle niepowtarzalnym wcieleniem Sean'a Penn- historia Harvey'a Milk'a pierwszego urzednika Stanow Zjednoczonych deklarujacego otwarcie swa odmienna orientacje seksualna- tym samym jednego z pierwszych homoseksualistow oficjalnie wystepujacym o obrone praw mniejszosci seksualnych. Cieply i wzruszajacy.

"Persepolis"- animacja na podstawie powiesci Marianne Strappi opisujaca jej osobiste przezycia z okresu dziecinstwa przypadajacego na okres rewolucji islamskiej w Iranie. w wesji francusjiej podkladu glosowego uzyczyli miedzy innymi Catherinne Deneuve, Danielle Derrieux, oraz Chiara Mastroianni- ktorej nota bene duet z Benjamin'em Biolay goraco polecam jako muzyczna wisienke :D

Zostajac przy wisienkach; "Cherry Bloossoms" - film ukazujacy pewne rozbieznosci miedzy intencjami a koncowym efektem, zyciu i pragnieniach nie dajacych sie zamknac w spolecznych konwencjach, natura czlowieka i jego dazeniach do przezywania i doswiadczania zycia na wielu plaszczyznach...o tych co czasem "...looking at the stars";)

"Synecdoche, New York"- "ogol szczegolu lub szczegol ogolu"...kolejna artystyczna produkcja Kaufmana przedstawiajaca teatralna wizje swiata rzeczywistego...zakrecone jak lody z automatu... ale warte zobaczenia...warty zobaczenia jest rowniez Philip Seymour Hoffman.

"Life of Others" (Das Leben der Anderen)( Zycie na podsluchu)- Dramat pary intelektualistow zyjacych w latach 80tych we wschodnim Berlinie ukazujacy paranoje owczesnego systemu kontroli, ograniczenia wolnosci i represje obywateli ktorych tworczosc pozostawala w wyraznej opozycji do wizji tworczosci owczesnej wladzy.
....

A odnosnie filmu "Katyn"?...rzeczywiscie oskarowy czy zaczekac na DVD??? wybieram sie do kina w piatek i cos nie jestem przekonana czy to rzeczywiscie poruszajacy film czy jedynie temat???

Kasiaa
Bywalec
Bywalec
Posty: 13
Rejestracja: 09 cze 2009, 11:29
Gadu: 0
Lokalizacja: Dublin

Re: Filmy warte obejrzenia czyli "Polecam Gorąco"

Post autor: Kasiaa » 07 lip 2009, 11:47

Lucja pisze:dla milosnikow Johnny Deep`a,Gorana Bregovica i Iggy Pop`a polecam film (arcydzielo dla mnie)

Arizona Dream



i jeszcze jeden film tego samego rezysera-Kusturica



"Czarny kot bialy kot"


Lucja....strzal w dziesiatke ...dolaczam sie do zachwytu!...

Kasiaa
Bywalec
Bywalec
Posty: 13
Rejestracja: 09 cze 2009, 11:29
Gadu: 0
Lokalizacja: Dublin

Re: Filmy warte obejrzenia czyli "Polecam Gorąco"

Post autor: Kasiaa » 07 lip 2009, 11:51

Zibi pisze:
Lucja pisze:(arcydzielo dla mnie)
Arizona Dream
a jaka muzyka - ciągle wożę i słucham jej w samochodzie!!


Tu tez az sie trudno nie zgodzic...tez bym sluchala w samochodzie gdybym miala samochod:(
;)...ale plyte mam

Kasiaa
Bywalec
Bywalec
Posty: 13
Rejestracja: 09 cze 2009, 11:29
Gadu: 0
Lokalizacja: Dublin

Re: Filmy warte obejrzenia czyli "Polecam Gorąco"

Post autor: Kasiaa » 07 lip 2009, 11:58

Spiggy pisze:Michael Kamen wg mnie jeden z najlepszych kompozytorow muzyki filmowej
Martwa strefa (Dead zone)
poza nim wymienilbym of kors J. Barry'ego, Howarda Shore
Angelo Badalamenti, Hans Zimmer i paru innych

film Knowing przypomnial mi inny
ktos to pamieta?
Typul 'Pi'
http://www.youtube.com/watch?v=oQ1sZSCz47w
http://wapedia.mobi/pl/Pi_(film)


Pamieta;)

Pamietam tez jak zrobili maraton filomowy z " Pi", "Cube" i " Requiem for a dream"...wszyscy na kolanach z kina wyszli;)))

Spiggy
Swojak
Swojak
Posty: 8276
Rejestracja: 07 mar 2006, 11:16
Gadu: 15653476
Lokalizacja: AG

Re: Filmy warte obejrzenia czyli "Polecam Gorąco"

Post autor: Spiggy » 09 lip 2009, 18:23

na wyprzedazach nabylem takie dzielo
http://www.youtube.com/watch?v=08MD2unTGsI
Truposz z J. Depp'em jako W. Blake
Kosciesza

Awatar użytkownika
basiula
Rezydent
Rezydent
Posty: 7172
Rejestracja: 25 wrz 2006, 10:16
Gadu: 0
Lokalizacja: Zürich ZH

Re: Filmy warte obejrzenia czyli "Polecam Gorąco"

Post autor: basiula » 04 sie 2009, 09:05

wczoraj ogladalam na Kulturze

Cory szczescia Marty Meszaros - dobry film - polecam :P
http://www.citwf.com/film71832.htm

morpion

Re: Filmy warte obejrzenia czyli "Polecam Gorąco"

Post autor: morpion » 04 sie 2009, 09:20

jeden z najdziwniejszych filmow w historii
http://www.youtube.com/watch?v=ofAQvMue ... re=related

autor do tego stopnia ukryl przed widzem o co mu naprawde chodzi
ze w swoim czasie krazyla anegdota o zlodzieju, ktory jako alibi podal, ze byl w czasie przestepstwa w kinie na "Zeszlego roku w Marienbadzie", na to sledczy kaze mu opowiedziec tresc filmu... i goscia zamkneli bo nie potrafil

moze sie podobac w dlugie samotne zimowe wieczory
polecam!

Awatar użytkownika
basiula
Rezydent
Rezydent
Posty: 7172
Rejestracja: 25 wrz 2006, 10:16
Gadu: 0
Lokalizacja: Zürich ZH

Re: Filmy warte obejrzenia czyli "Polecam Gorąco"

Post autor: basiula » 04 sie 2009, 11:32

basiula pisze:wczoraj ogladalam na Kulturze

Cory szczescia Marty Meszaros - dobry film - polecam :P
http://www.citwf.com/film71832.htm

tam byl swietny wiersz Anny Achmatowej -

Piję za marne życie moje
Za dom, co już nie nasz
I za samotność, co we dwoje
I za ten podły czas
Za usta, które mi kłamały
Za martwy oczu chłód
I że od klęski i rozpaczy
Nie chciał nas zbawić Bóg
/Anna Achmatowa, Toast pożegnalny/


jak ktos zna rosyjski - poschalujsta :

Я пью за разоренный дом,
За злую жизнь мою,
За одиночество вдвоем,
И за тебя я пью,-
За ложь меня предавших губ,
За мертвый холод глаз,
За то, что мир жесток и груб,
За то, что бог не спас.
/Анна Ахматова, Последний тост, 1934 /

morpion

Re: Filmy warte obejrzenia czyli "Polecam Gorąco"

Post autor: morpion » 06 sie 2009, 21:03

Ken Russell
geniusz i obrazoburca
tworca z jajami, z tych co to ich w dzisiejszym kinie juz nie uswiadczysz

popelnil kilka kultowych obrazow, jedna legendarna rock opere (niezapomniana sekwencja z mloda Tina T, inna z mlodym Eltonem J i rarytas: spiewajacy Jack Nicholson!), jeden gigantyczny film o milosci i nie tylko (niezapomniana scena meskiej walki) oraz - jak na szanujacego sie enfant terrible przystalo - kilka prowokatorskich zakalcow...

dzisiaj polecam:
The Devils
jeden z najlepszych filmow minionego wieku, moim skromnym zdaniem
Russell zabral sie za znana historie francuskiego miasteczka Loudun, ktorego tragiczny los z czasow wojny z protestantami opisal juz min. Huxley a sfilmowal wczesniej Kawalerowicz (Matka Joanna od Aniolow)
film szokujacy, okrutny i piekny, film po ktorym nie spi sie kilka nocy
muzyka, awangardowa surrealistyczna scenografia, dialogi
no i obsada z fetyszowymi aktorami Russell'a: Olivier Reed i Vanessa Redgrave - stara dobra szkola aktorow z krwi i kosci, nie to co dzisiejsze hollywodzkie wymoczki i lalusie, ech...

koniecznie szukajcie pelnej nieoocenzurowanej wersji filmu
dzis juz nikt nie odwazylby sie takich rzeczy pokazac
polecam!

Awatar użytkownika
dunka
Rezydent
Rezydent
Posty: 2104
Rejestracja: 25 lut 2007, 17:06
Gadu: 0

Re: Filmy warte obejrzenia czyli "Polecam Gorąco"

Post autor: dunka » 06 sie 2009, 21:42

Moze bez 'goraco' ,ale polecam film, z gatunki 'letki, latwy i przyjemny' pt. "Nie zadzieraj z fryzjerem" , po obejrzeniu owego , 'na gwalt', szukam fryzjera mezczyzny...najlepiej bylego komandosa :lol:

Awatar użytkownika
tares
Rezydent
Rezydent
Posty: 1942
Rejestracja: 22 sie 2008, 09:32
Gadu: 0
Lokalizacja: Kanton Zürich i Graubünden

Re: Filmy warte obejrzenia czyli "Polecam Gorąco"

Post autor: tares » 06 sie 2009, 22:22

Nikomu kto lubi tarantinowskie kino w stylu tortu niespodzianki i wyskakujace z niego kobiety z charakterem nie wolno przegapic tej produkcji:

My Name Is Modesty (Mein Name ist Modesty)

Awatar użytkownika
carajia
Domownik
Domownik
Posty: 405
Rejestracja: 22 gru 2007, 16:25
Gadu: 0
Lokalizacja: Embrach

Re: Filmy warte obejrzenia czyli "Polecam Gorąco"

Post autor: carajia » 10 sie 2009, 14:54

Vicky Cristina Barcelona - mozna pomyslec, ze nie ma bardziej banalnego tematu filmowego, jak letnia przygoda. Najlepiej w Hiszpanii. Ooo tak, Hiszpanie...
Amerykanki... yyyy.... :? Ok. kwestia gustu. Trojkat? A co powiecie o czworokacie? mmm... :twisted:
Swietna obsada, nie sadzilam ze Javier Bardem moze byc sexy - to ten z gasnica z No Country for Old Men. Penélope Cruz pokochalam (nie palalam do niej wczesniej najmniejsza sympatia) .
Nie wspomne o dialogach i niesamowitym klimacie. To trzeba zobaczyc i poczuc na wlasnej skorze.
Kto mogl z wyswiechtanego tematu zrobic prawdziwa fieste? Oczywiscie Woody Allen!
Polecam goraco :)

A tutaj przedsmak tego co na ekranie: http://www.youtube.com/watch?v=dEt1H9hkHvE
Gladiator in arena consilium capit :)

Awatar użytkownika
tares
Rezydent
Rezydent
Posty: 1942
Rejestracja: 22 sie 2008, 09:32
Gadu: 0
Lokalizacja: Kanton Zürich i Graubünden

Re: Filmy warte obejrzenia czyli "Polecam Gorąco"

Post autor: tares » 10 sie 2009, 16:39

carajia pisze:Vicky Cristina Barcelona - mozna pomyslec, ze nie ma bardziej banalnego tematu filmowego, jak letnia przygoda. Najlepiej w Hiszpanii. Ooo tak, Hiszpanie...
Amerykanki... yyyy.... :? Ok. kwestia gustu. Trojkat? A co powiecie o czworokacie? mmm... :twisted:
Swietna obsada, nie sadzilam ze Javier Bardem moze byc sexy - to ten z gasnica z No Country for Old Men. Penélope Cruz pokochalam (nie palalam do niej wczesniej najmniejsza sympatia) .
Nie wspomne o dialogach i niesamowitym klimacie. To trzeba zobaczyc i poczuc na wlasnej skorze.
Kto mogl z wyswiechtanego tematu zrobic prawdziwa fieste? Oczywiscie Woody Allen!
Polecam goraco :)

A tutaj przedsmak tego co na ekranie: http://www.youtube.com/watch?v=dEt1H9hkHvE
Zgadzam sie, ze Cruz pokazala w tym filmie ze stac ja na cos wiecej.

Awatar użytkownika
bartos
Domownik
Domownik
Posty: 203
Rejestracja: 30 lip 2009, 19:13
Gadu: 3740325
Lokalizacja: Winterthur/Wrocław

Re: Filmy warte obejrzenia czyli "Polecam Gorąco"

Post autor: bartos » 10 sie 2009, 18:45

To teraz ja coś polece :twisted:
JABŁKA ADAMA -czarna komedia
#

Neofaszysta Adam po wyjściu z więzienia zostaje w ramach programu resocjalizacyjnego wysłany na małą, wiejską plebanię (gdzieś na zapadłej, duńskiej prowincji). Na miejscu wita go nieco dziwaczny pastor Ivan. Okazuje się, że Adam nie jest jedynym "gościem" młodego pastora - mieszka u niego jeszcze conajmniej kilku dziwaków, którzy podobnie jak Adam trafili tu nie do końca z własnej woli. Ivan prosi Adama aby ten wyznaczył sobie jakiś cel - coś do czego mógłby dążyć, coś co chciałby podczas pobytu na plebani osiągnąć. Adam od niechcenia rzuca, że mógłby upiec ciasto z jabłek rosnących na przykościelnej jabłonce. Jego decyzja pociąga za sobą szereg dziwnych, zupełnie nieoczekiwanych wydarzeń...

Jak by ktoś znalazl ten film gdzies w sieci byl bym wdzieczny za link

A na zrujnowanie umysłu polecam polska komedie?? :] JOB ostatnia szara komorka do obejrzenia na youtubie

Awatar użytkownika
carajia
Domownik
Domownik
Posty: 405
Rejestracja: 22 gru 2007, 16:25
Gadu: 0
Lokalizacja: Embrach

Re: Filmy warte obejrzenia czyli "Polecam Gorąco"

Post autor: carajia » 10 sie 2009, 21:23

tares pisze:

Zgadzam sie, ze Cruz pokazala w tym filmie ze stac ja na cos wiecej.
Hehehe, a mi sie Tares wydaje, ze ona nie grala, tylko byla soba :mrgreen: Dlatego wyszlo tak fajnie :twisted:
Gladiator in arena consilium capit :)

Zibi
Rezydent
Rezydent
Posty: 1666
Rejestracja: 18 sty 2006, 13:00
Gadu: 0
Lokalizacja: ZH/Krakow

Re: Filmy warte obejrzenia czyli "Polecam Gorąco"

Post autor: Zibi » 10 sie 2009, 22:05

carajia pisze:Penélope Cruz ...
co prawda oscara za to dostala, ale rola Rebki Hall (Vicky) jest doprawdy godna uwagi.

Skoro o filmie się głośno zrobiło to przypomniało mi się, iż niedawno, przypadkiem widziałem Lot nad Kukułczym gniazdem (wg. książki K. Kesey'a) - jakoś po latach mnie ten film ponownie wciągnął i zastanowił. (J. Nicholson ląduje w domu wariatów, próbuje rozsadek wprowadzić do porządków szpitalnych... smutny film, ale piękny no i wódz).

Tu warto przypomnieć osobę reżysera Milosa Formana - Czecha, który po opuszczeniu ojczyzny rozwinął się, choć wcześniej nakręcił wspaniałe filmy jak Miłość Blondynki (o marzeniach, miłości i prozie życia), czy Pali się moja panno (wieczór z życia plebsu, ze zacytuje klasyka). Co ciekawe nasi sąsiedzi Czesi od zawsze mieli jakiś dystans do siebie, co w ich kinie pozostało do dziś...
Ale M. Froman w USA nakręcił inne, całkiem nie czeskie filmy - wyżej wspomniany, Hair - być może kultowy musical, Amadeusz o Mozarcie wypinającym ... i "przyjacielu" Salierim, Valmont - ciekawa ekranizacja powieści o zawiłości damsko męskich przygód i podchodów, Skandalista Larry Flynt o właścicielu pisma erotycznego. Oraz inne, których nie pamiętam, ale z pewnością godne uwagi są, gdyż Forman jako Czech posiada pewnie atrybuty pozwalające uznać go za wybitnego reżysera.
Powyższe stwierdzenie jest moją osobistą opinią. Jakiekolwiek skojarzenia, powiązania są li tylko kreacja umysłu osoby powiązania te odnajdującą.

morpion

Re: Filmy warte obejrzenia czyli "Polecam Gorąco"

Post autor: morpion » 04 wrz 2009, 21:33

Alejandro Jodorowsky
prowokator i artystyczny szarlatan
ale jednoczesnie mag surrealizmu, tworca o niecodziennej wyobrazni

znany przede wszystkim jako scenarzysta megakultowych serii komiksow
wspolpracowal z najwiekszymi: Gimenez'em (Kasta Meta-baronow), Moebiusem (aka Jean Giraud - ten sam, ktory stworzyl graficznie Aliena), Milo Manara (tak, tak - ten genialny rysownik erotyczny, w ostatnich latach ukazala sie obrazoburcza seria Borgia do scenariusza Jodorowskiego) i wieloma innymi...

w kinie Jodorowsky pozostawil slad na calym nurcie surrealizmu lat 70/80
warto wiedziec, ze jako pierwszy zabral sie za realizacje Dune, legendarnego filmu SF (kilka kawalkow skomponowali ponoc do tej szmiry Pink Floyd a i niejaki S. Dali mial tam zagrac), niestety projekt upadl i po latach film, juz wedlug wlasnej wizji, zrobil niejaki D. Lynch
wreszcie jako realizator Jodorowsky splodzil sam w pocie czola kilka genialnych (sic!) i wysoce niestrawnych gniotow

dzis polecam:
The Holy Mountain
obraz tak fascynujaco chory i naiwnie prowokatorski, ze trudno go porownac z czymkolwiek w historii kina
film w dosc ordynarny alegoryczny sposob opisuje inicjacyjna podroz w poszukiwaniu sensu i prawdy; glowny bohater na swojej drodze przemierza caly katalog nieszczesc i grzechow wspolczesnego swiata, ktorych musi sam sie wyrzec szukajac w swoim wnetrzu wartosci itd itp bla bla bla
symbolika filmu tylez pomyslowa co szokujaca, wymowa jednoznaczna i bez grosza subtelnosci, kiczowata scenografia jawnie inspirowana Boschem i Dalim, krzykliwa odrazajaca psychodeliczna muzyka i wreszcie nieco autoironiczne nietypowe zakonczenie, ktore przywraca wiare w inteligencje tworcy...
slowem: odjazd, wypas i czad jakich malo

mimo wszystko
polecam!

Awatar użytkownika
dunka
Rezydent
Rezydent
Posty: 2104
Rejestracja: 25 lut 2007, 17:06
Gadu: 0

Re: Filmy warte obejrzenia czyli "Polecam Gorąco"

Post autor: dunka » 05 wrz 2009, 20:47

morpion pisze:
inspirowana Boschem i Dalim, krzykliwa odrazajaca psychodeliczna muzyka i wreszcie nieco autoironiczne nietypowe zakonczenie, ktore przywraca wiare w inteligencje tworcy...
slowem: odjazd, wypas i czad jakich malo

mimo wszystko
polecam!
Interesujace - dziekuje.

Awatar użytkownika
Malgosiek
Rezydent
Rezydent
Posty: 8108
Rejestracja: 06 sty 2006, 12:26
Gadu: 0
Lokalizacja: Planeta Ziemia, gdzies w VD

Re: Filmy warte obejrzenia czyli "Polecam Gorąco"

Post autor: Malgosiek » 10 wrz 2009, 12:56

Prawdziwa historia Janosika
Przystojny ten "nowy" Janosik, nic dziwnego, ze tyle seksu w filmie :mrgreen: :lol: :lol:

http://www.wprost.pl/ar/171302/Seks-po- ... -Janosika/

morpion

Re: Filmy warte obejrzenia czyli "Polecam Gorąco"

Post autor: morpion » 10 wrz 2009, 14:31

przystojny
to on moze i jest - ja sie tam nie znam na meskiej urodzie tak dobrze jak pani Holland (emotikon z podle szyderczym usmieszkiem) ani jej wspolpracownica (drugi podobny emotikon)
ale jak na zboja to on chudzina, chuchro, lebioda i mizerota jest...

Awatar użytkownika
Malgosiek
Rezydent
Rezydent
Posty: 8108
Rejestracja: 06 sty 2006, 12:26
Gadu: 0
Lokalizacja: Planeta Ziemia, gdzies w VD

Re: Filmy warte obejrzenia czyli "Polecam Gorąco"

Post autor: Malgosiek » 10 wrz 2009, 14:38

morpion pisze:przystojny
to on moze i jest - ja sie tam nie znam na meskiej urodzie tak dobrze jak pani Holland (emotikon z podle szyderczym usmieszkiem) ani jej wspolpracownica (drugi podobny emotikon)
ale jak na zboja to on chudzina, chuchro, lebioda i mizerota jest...
zazdrosnik, hehehe

Spiggy
Swojak
Swojak
Posty: 8276
Rejestracja: 07 mar 2006, 11:16
Gadu: 15653476
Lokalizacja: AG

Re: Filmy warte obejrzenia czyli "Polecam Gorąco"

Post autor: Spiggy » 10 wrz 2009, 15:16

no bo widzisz morpion
to jest prawdziwa historia Janosika
a nie ta propaganda z Markiem
Kosciesza

morpion

Re: Filmy warte obejrzenia czyli "Polecam Gorąco"

Post autor: morpion » 10 wrz 2009, 15:24

ha spiggy!
trafiasz w sedno
ktoz osmieli sie przeciwstawic tendencyjna ideologicznie naznaczona chale z dawnej epoki nowoczesnemu dzielu wyzwolonej i jakze zasluzonej artystki?

Zibi
Rezydent
Rezydent
Posty: 1666
Rejestracja: 18 sty 2006, 13:00
Gadu: 0
Lokalizacja: ZH/Krakow

Re: Filmy warte obejrzenia czyli "Polecam Gorąco"

Post autor: Zibi » 24 wrz 2009, 12:10

A'propos Janosika:
Prezes zakopiańskiego oddziału Związku Podhalan uznał, że łatwość, z jaką góralki oddają cnotę Janosikowi w filmie Agnieszki Holland i Kasi Adamik, szkaluje dobre imię kobiet na Podhalu.
....
Sceny erotyczne - na śniegu, w miodzie, w pościeli - nie przekraczają swą ostrością tzw. filmowej średniej erotycznej. A poza tym są ładnie zagrane i sfilmowane. Czci polskich góralek w żadnym stopniu nie naruszają, tym bardziej że w "Janosiku. Prawdziwej historii" występują wyłącznie góralki słowackie.
Powyższe stwierdzenie jest moją osobistą opinią. Jakiekolwiek skojarzenia, powiązania są li tylko kreacja umysłu osoby powiązania te odnajdującą.

Spiggy
Swojak
Swojak
Posty: 8276
Rejestracja: 07 mar 2006, 11:16
Gadu: 15653476
Lokalizacja: AG

Re: Filmy warte obejrzenia czyli "Polecam Gorąco"

Post autor: Spiggy » 24 wrz 2009, 13:43

dyskusja nt CB-radio przypomniala mi produkcje Sama Peckinpaha pt Konwoj (Convoy) z 1978 r.
Innym filmem owego tworcy, ktory szczegolnie zapadl mi w pamieci to Elita zabojcow
Polka wiki jest raczej uboga w informacje na temat tej postaci
http://pl.wikipedia.org/wiki/Sam_Peckinpah
zdecydowanie obszerniej opisuja Peckinpaha wersja angielska
nadal kilka jego filmow czeka w kolejce do obejrzenia (w tym Pat Garrett & Billy the Kid)
z utworem B. Dylana Knocking on heaven's door
Kosciesza

Awatar użytkownika
Malgosiek
Rezydent
Rezydent
Posty: 8108
Rejestracja: 06 sty 2006, 12:26
Gadu: 0
Lokalizacja: Planeta Ziemia, gdzies w VD

Re: Filmy warte obejrzenia czyli "Polecam Gorąco"

Post autor: Malgosiek » 01 paź 2009, 11:14

w trakcie afery Polanskiego wchodzi na ekrany film "Galerianki"

fragment artykulu dotyczacego galerianek:
Kim są ich klienci?

30–40-letni mężczyźni, niestety często pedofile, bo galeriankami bywają także 12–13-letnie dziewczynki. Zazwyczaj uważają, że nie ma w tym nic złego. Chociaż w filmie „Nie jesteśmy puszczalskimi” jedna z dziewczyn opowiada, że miała 40-letniego klienta, który po wszystkim złapał ją za ręce i powiedział: dziewczyno, nie możesz tego robić, ja mam córkę w twoim wieku.

To jakaś schizofrenia.

Ale w Polsce stosunek do seksu jest w ogóle schizofreniczny. Jesteśmy społeczeństwem katolickim i religia wyznacza bardzo sztywne bariery seksualności. Sferę cielesności nadal otacza tabu. Popkultura z kolei promuje totalne rozpasanie. Z jednej strony mentorski ton i wygrażanie palcem, że trzeba, że nie wolno, a z drugiej strony nihilizm normatywny. To powoduje, że galerianki żyją w swoistej schizofrenii. W rodzinach nie rozmawia się otwarcie o seksie. To nie seks, tylko „te rzeczy”, które najlepiej zamieść pod dywan. W szkole też nie ma przyzwoitej edukacji seksualnej. Młodzi są ciekawi, chcą weryfikować wszystko na własną rękę. A ta sytuacja skazuje ich na drugi obieg.

Najbardziej szokujące w filmie „Galerianki” Katarzyny Rosłaniec, który właśnie wchodzi na ekrany, było dla mnie podejście tych dziewczyn do seksu. Pierwszy raz to już nie żaden pierwszy krok w chmurach. Nie znaczy nic. Seks to tylko wymiana usług. Wszystko absolutnie wyprane z uczuć.
reszta warta prezczytania:
http://www.polityka.pl/szlaufy-blachary ... 302472,18/

i o filmie:
http://www.polityka.pl/galerianki/Lead1 ... 302490,18/

Awatar użytkownika
lemina
Administrator
Administrator
Posty: 9104
Rejestracja: 02 cze 2005, 13:12
Gadu: 5436677
Lokalizacja: Bülach (ZH)

Re: Filmy warte obejrzenia czyli "Polecam Gorąco"

Post autor: lemina » 01 paź 2009, 12:40

Niedawno oglądałam film "Combien tu m'aimes?" (Polskie tytuł to: "Za ile mnie pokochasz?"). Francuski film z Monicą Bellucci, Gerardem Depardieu i Bernardem Campan.
Krótka notka o filmie: http://za.ile.mnie.pokochasz.filmweb.pl/

Jeśli ktoś lubi pooglądać wdzięki pięknej Moniki, film teatralny, to może sięgnąć po tę pozycję.
Nie zgadzam się z tobą, ale zaw­sze bro­nił będę twe­go pra­wa do po­siada­nia włas­ne­go zdania. (Wolter)

Awatar użytkownika
godzilla
Swojak
Swojak
Posty: 24976
Rejestracja: 23 sie 2005, 11:52
Gadu: 0
Lokalizacja: AG

Re: Filmy warte obejrzenia czyli "Polecam Gorąco"

Post autor: godzilla » 01 paź 2009, 12:51

Malgosiek pisze:w trakcie afery Polanskiego wchodzi na ekrany film "Galerianki"

fragment artykulu dotyczacego galerianek
w swietle powyzszego nie bardzo rozumiem to "swiete oburzenie" postepkiem Polanskiego sprzed 30-tu lat... tak jak dzisiaj tak i wtedy prostytutki w kazdym mozliwym i niemozliwym wieku, galerianki czy inne uprawialy seks za pieniadze, za luksusowe prezenty itp...

a Polanski byl glupi bo dal sie zlapac, przyznal sie i teraz placi za to wszystko...

Awatar użytkownika
Malgosiek
Rezydent
Rezydent
Posty: 8108
Rejestracja: 06 sty 2006, 12:26
Gadu: 0
Lokalizacja: Planeta Ziemia, gdzies w VD

Re: Filmy warte obejrzenia czyli "Polecam Gorąco"

Post autor: Malgosiek » 01 paź 2009, 12:59

godzilla pisze:
w swietle powyzszego nie bardzo rozumiem to "swiete oburzenie" postepkiem Polanskiego sprzed 30-tu lat...
Nie musizs mnie obrazac "swietym" i wcale sie nie oburzam, tylko uwazam, ze powinien poniesc kare i tyle.

Polecam aby pokazac jak mezczyzni w wieku 30-40 lat BEZ zastanowienia , uwazajac, ze to normalne zgadzaja sie na seks z 12-14 letnimi dziecmi.
Czy moze tez trzeba ich rozgrzeszyc, bo dzieci same chca seksu?

Awatar użytkownika
godzilla
Swojak
Swojak
Posty: 24976
Rejestracja: 23 sie 2005, 11:52
Gadu: 0
Lokalizacja: AG

Re: Filmy warte obejrzenia czyli "Polecam Gorąco"

Post autor: godzilla » 01 paź 2009, 13:03

Malgosiek pisze:Czy moze tez trzeba ich rozgrzeszyc, bo dzieci same chca seksu?
jezeli jest to fakt nagminny to dlaczego nikt nic nie robi z tym?
gdzie policja, tajniacy czy inni?

przy kazdej kasie w kazdym wiekszym sklepie stoi czlek ubrany w mundurek i pilnuje czy ktos nie zwedzil bulki a tego nie potrafia przypilnowac? wystarczyloby namierzyc, sfilmowac paru takich "klientow" i ich panienki, zrobic pokazowy proces i byc moze by sie troche zmienilo...

a tu tylko puste gadanie i potepianie Polanskiego... dla mnie on jest spoko i mogliby go wypuscic...

Awatar użytkownika
Malgosiek
Rezydent
Rezydent
Posty: 8108
Rejestracja: 06 sty 2006, 12:26
Gadu: 0
Lokalizacja: Planeta Ziemia, gdzies w VD

Re: Filmy warte obejrzenia czyli "Polecam Gorąco"

Post autor: Malgosiek » 01 paź 2009, 13:48

godzilla pisze:
a tu tylko puste gadanie i potepianie Polanskiego... dla mnie on jest spoko i mogliby go wypuscic...
Jasne, wszyscy pedofile sa spoko...nie wiadomo wlasciwie dlaczego jakies sady, wiezienia, lapanki itp. za seks z dziecmi. Poprzewracalo sie juz w glowie tym "swietym babom"
Apeluje o wypuszczenie z wiezienia wszystkich pedofili, na calym swiecie. :evil: :twisted:

Awatar użytkownika
katarzyna.j
Rezydent
Rezydent
Posty: 1017
Rejestracja: 24 lip 2008, 17:38
Gadu: 0
tlen: też mam
skype: również mam
Lokalizacja: Ohringen

Re: Filmy warte obejrzenia czyli "Polecam Gorąco"

Post autor: katarzyna.j » 01 paź 2009, 13:58

"Galerianki" widziałam już jakiś czas temu, na youtube. Były trochę krótsze niż wersja kinowa, bo to wówczas bbyła praca dyplomowa reżyserki, która to (bardzo dobrze się stało) urosła o kilka wątków i stała się filmem kinowym. Film ważny, bo ukazuje problem o którym już pisano bodajże w prasie już jakiś czas temu. trzeba otworzyć oczy rodzicom by przyjrzeli się uważniej swoim pociechom, skąd biorą gadżety czy ciuchy.
Bardzo popularne, a może wcześniej było a się nie mówiło, stało się wynajomowanie pokoju
przez studentki w zamian za usługi seksualne określoną ilość razy w tyg/mies.
Ale to już mowa o pełnoletnich dziewczętach - studentkach, więc odbiegłam od tematu.
Chociaż w tym przypadku również rodzice mogliby się zdziwić i nie być takim faktem zachwyceni.

zdewaluowanie wartości...

Temat Romana Polańskiego poruszony jest w innym wątku ale chciałabym nawiązać jednak do wypowiedzi Godzilla:

Godzilla - nie masz córki prawda? Bo wydaje mi się że każdy facet, który ma córkę,
nie wyobraża sobie swojej córki w takiej sytuacji, uważa że to pedofilia i Polański
karę ponieść powinien <jeśli jest winny, bo póki co jest oskarżony, nie skazany>.
Jasne! jest jednocześnie to świetny <ba!> wybitny reżyser. Ale osiągniecia nie powinny ani jego ani nikogo zwalniać z odpowiedzialności za swoje czyny.

Jak kolwiek "Galerianki" warto zobaczyć.
Na kozetce leżę sobie,
myśli unikam,
słów teeeż, bo słowa
lubią ze mnie drwić

Husky -=Na Kozetce=-

Awatar użytkownika
Lucja
Moderator
Moderator
Posty: 3785
Rejestracja: 06 lut 2008, 12:52
Gadu: 0
Lokalizacja: St.Gallen (SG)
Kontaktowanie:

Re: Filmy warte obejrzenia czyli "Polecam Gorąco"

Post autor: Lucja » 01 paź 2009, 13:59

Lolite Nabokova tez trzebaby bylo z polek wygnac......
" To nie rzadkosc umysl rzadki zmieniac komus w plynny mozg..... " RP.

Zibi
Rezydent
Rezydent
Posty: 1666
Rejestracja: 18 sty 2006, 13:00
Gadu: 0
Lokalizacja: ZH/Krakow

Re: Filmy warte obejrzenia czyli "Polecam Gorąco"

Post autor: Zibi » 01 paź 2009, 14:09

katarzyna.j pisze:każdy facet, który ma córkę, nie wyobraża sobie swojej córki w takiej sytuacji, uważa że to pedofilia i Polański karę ponieść powinien
ja najmocniej przepraszam, ze się wtrącam (i oftopik robię), ale myślę, ze każdy facet który ma córkę zajmuje się wychowaniem tejże, nie wysyłaniem do bóg wie jakich miejsc i późniejszym moralizowanie o marności świata (przynajmniej jego polowy).
Powyższe stwierdzenie jest moją osobistą opinią. Jakiekolwiek skojarzenia, powiązania są li tylko kreacja umysłu osoby powiązania te odnajdującą.

Awatar użytkownika
katarzyna.j
Rezydent
Rezydent
Posty: 1017
Rejestracja: 24 lip 2008, 17:38
Gadu: 0
tlen: też mam
skype: również mam
Lokalizacja: Ohringen

Re: Filmy warte obejrzenia czyli "Polecam Gorąco"

Post autor: katarzyna.j » 01 paź 2009, 14:14

Zibi pisze:myślę, ze każdy facet który ma córkę zajmuje się wychowaniem tejże, nie wysyłaniem do bóg wie jakich miejsc i późniejszym moralizowanie o marności świata
aha:roll: , to te "Galerianki" to tatusiów nie mają, są niewychowane, czy tatusiowie są przekonani, że poszła do koleżanki się uczyć?
Na kozetce leżę sobie,
myśli unikam,
słów teeeż, bo słowa
lubią ze mnie drwić

Husky -=Na Kozetce=-

Awatar użytkownika
godzilla
Swojak
Swojak
Posty: 24976
Rejestracja: 23 sie 2005, 11:52
Gadu: 0
Lokalizacja: AG

Re: Filmy warte obejrzenia czyli "Polecam Gorąco"

Post autor: godzilla » 01 paź 2009, 14:21

Malgosiek pisze:Apeluje o wypuszczenie z wiezienia wszystkich pedofili, na calym swiecie. :evil: :twisted:
wszystkich to nie... jakies kryteria powinny byc...

np. tylko zdobywcow Oscarow...

Awatar użytkownika
godzilla
Swojak
Swojak
Posty: 24976
Rejestracja: 23 sie 2005, 11:52
Gadu: 0
Lokalizacja: AG

Re: Filmy warte obejrzenia czyli "Polecam Gorąco"

Post autor: godzilla » 01 paź 2009, 14:25

katarzyna.j pisze:Godzilla - nie masz córki prawda? Bo wydaje mi się że każdy facet, który ma córkę..
to moze odwrocmy role, co?

wydaje mi sie ze nie kazda kobieta, ktora ma corke, prowadzi ja do domu "zboczenca-pedofila" aby z nim uprawiala seks w oczekiwaniu na korzysci materialne...

dobrze mi sie wydaje czy znowu bladze?

dlaczego patrzec tylko na faceta, ktory sobie chcial zaspokoic zadze w niekonwencjonalny sposob a pominac dzialania doroslej kobiety, matki dzieciom, ktora za zarobione pieniadze mogla sobie przeciez tez wykupic "faceta na godziny" i miec z nim seks...

poszkodowana jest tylko corka... i to MATKA jej zaszkodzila najbardziej!

Awatar użytkownika
Malgosiek
Rezydent
Rezydent
Posty: 8108
Rejestracja: 06 sty 2006, 12:26
Gadu: 0
Lokalizacja: Planeta Ziemia, gdzies w VD

Re: Filmy warte obejrzenia czyli "Polecam Gorąco"

Post autor: Malgosiek » 01 paź 2009, 14:33

godzilla pisze:
dlaczego patrzec tylko na faceta, ktory sobie chcial zaspokoic zadze w niekonwencjonalny sposob a pominac dzialania doroslej kobiety, matki dzieciom, ktora za zarobione pieniadze mogla sobie przeciez tez wykupic "faceta na godziny" i miec z nim seks...
Dlaczego patrzec na faceta, co siebie chcial zaspokoic? Dlatego, ze facet, dorosly, ponoc inteligentny wiem, ze seks z dzieckiem to kryminal.

Znalazlam takie piekne i jakze dokladne wyjasnienie::
– Słowo prostytucja w odniesieniu do dzieci nie oddaje istoty rzeczy – mówi Anna Ciupa. – Zgoda na nierząd ze strony dziecka nie ma znaczenia. Dorosły je zawsze krzywdzi, za jego zgodą czy bez niej.
Mężczyzna czuje się bardzo silny, kontroluje swe życie seksualne: chłopczyk, dziewczynka, dziewczyna, podrostek – cała tęcza seksu.
Nie jest już zdany na przyzwolenie kobiet, co dla niektórych mężczyzn jest nie do zniesienia. Stosunek z dzieckiem odczuwają jako odzyskanie kontroli nad sobą i innymi.
Dziecko nie powie – jesteś do niczego, nie zażąda zaspokojenia, nie wykpi, nie wydrwi, że coś za małe, coś za miękkie. Dorosła prostytutka uśmiechnie się bezwiednie, skrzywi ironicznie usta. Dziecko – nic. I żadnych zobowiązań, obietnic, kontraktów, zabezpieczeń.
http://www.polityka.pl/archive/do/regis ... id=3340052

Awatar użytkownika
godzilla
Swojak
Swojak
Posty: 24976
Rejestracja: 23 sie 2005, 11:52
Gadu: 0
Lokalizacja: AG

Re: Filmy warte obejrzenia czyli "Polecam Gorąco"

Post autor: godzilla » 01 paź 2009, 14:45

Malgosiek pisze:Znalazlam takie piekne i jakze dokladne wyjasnienie:
no to tym bardziej matka zasluguje na potepienie...

Spiggy
Swojak
Swojak
Posty: 8276
Rejestracja: 07 mar 2006, 11:16
Gadu: 15653476
Lokalizacja: AG

Re: Filmy warte obejrzenia czyli "Polecam Gorąco"

Post autor: Spiggy » 01 paź 2009, 14:48

Frantica wczoraj obejrzalem
i polecam goraco :)
Kosciesza

Awatar użytkownika
Malgosiek
Rezydent
Rezydent
Posty: 8108
Rejestracja: 06 sty 2006, 12:26
Gadu: 0
Lokalizacja: Planeta Ziemia, gdzies w VD

Re: Filmy warte obejrzenia czyli "Polecam Gorąco"

Post autor: Malgosiek » 01 paź 2009, 14:50

godzilla pisze:
no to tym bardziej matka zasluguje na potepienie...
No tak, bo to matka gwalci dziewczynki...........
„W siedmiu przypadkach na dziesięć nieletnimi prostytutkami zostają dziewczyny, które wcześniej były wykorzystywane seksualnie przez najbliższe otoczenie – twierdzi Jacek Santorski. – Więc ich poczucie godności zostało tak naruszone, że nie mają nawet świadomości, że są wykorzystywane. Są odcięte od swego jestestwa, od emocji, od swego ciała. Pozostała część to albo molestowane przez kogoś z rodziny, albo dzieci emocjonalnie opuszczone”.
zrodlo to samo, jak podalam we wczesniejszym poscie

Awatar użytkownika
katarzyna.j
Rezydent
Rezydent
Posty: 1017
Rejestracja: 24 lip 2008, 17:38
Gadu: 0
tlen: też mam
skype: również mam
Lokalizacja: Ohringen

Re: Filmy warte obejrzenia czyli "Polecam Gorąco"

Post autor: katarzyna.j » 01 paź 2009, 15:17

Godzilla pisze:wydaje mi sie ze nie kazda kobieta, ktora ma corke, prowadzi ja do domu "zboczenca-pedofila" aby z nim uprawiala seks w oczekiwaniu na korzysci materialne...

dobrze mi sie wydaje czy znowu bladze?
A to już wcześniej było wiadomo, że Polański to zboczeniec i pedofil? miał już taką łatkę bądź wyrok?
Matka zaprowadziła ją do łóżka Polańskiego czy na sesje fotograficzne? czy te dwie rzeczy to zawsze to samo? Sugerujesz że matka świadomie podsunęła ją pod kołderkę? eeee...

no i fakt, przesadziłam ... nie każdy ojciec który ma córkę.. bo jednak bywają ojcowie typu Fritzl..
Na kozetce leżę sobie,
myśli unikam,
słów teeeż, bo słowa
lubią ze mnie drwić

Husky -=Na Kozetce=-

Spiggy
Swojak
Swojak
Posty: 8276
Rejestracja: 07 mar 2006, 11:16
Gadu: 15653476
Lokalizacja: AG

Re: Filmy warte obejrzenia czyli "Polecam Gorąco"

Post autor: Spiggy » 01 paź 2009, 16:03

wieki juz temu :wink: obejrzalem film pt Zimne swiatlo dnia
jako ze z polskiego na maturze mialem dostatecznie
lal wody tu nie bede
ale
polecam goraco!


http://www.pl.zoneeuropa.tv/FilmDetails.aspx?FID=1045
Kosciesza

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość